7/04/2015

Informacyjnie!

Witam was słoneczka z czymś całkowicie nowym!
Dla mnie osobiście, ta historia ma sentymentalną wartość, gdyż poniekąd łączy w sobie elementy moim poprzednich opowiadań - Krwi Wróżek i Detyktywistycznego Świata Okiem Wróżki. Tyle, że ta odsłona będzie o wiele mroczniejsza i brutalniejsza. 
No i zamiast wampirów mamy tutaj istoty żądne nie tylko krwi...
Pomysł ten od dawna krążył mi po głowie, lecz w końcu się zebrałam w garść i postanowiłam go zrealizować. 
I jestem ogromnie ciekawa waszego zdania o nim - jak spodoba się wam takie połączenie?

Podsyłam link do bloga i zachęcam do rozejrzenia się tam! :) --> LINK

Oczywiście, nie znaczy to, że zostawię tego bloga i w dalszym ciągu, a może jeszcze bardziej go zaniedbam. Nic z tych rzeczy! :3
Tutaj także niedługo pojawi się rozdział, także nic się nie bójcie, kochani c:

6 komentarzy:

  1. Trzymam Cię za słowo, Hinuś! Ja tu oczekuję rozdziału!
    A co do tego bloga... Zajrzę, jeszcze dzisiaj.
    Pozdrawiam.

    ~Juvia L.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dodałam do obserwowanych tamtego bloga ^-^ i czekam niecierpliwie na rozdział na tym :> życzę dużo weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu posta. :3 Na bloga zajrzę, a tu czekam na rozdział.
    Życzę duuuuuużo weny.

    OdpowiedzUsuń
  4. słodki Jezu na patyku! Dziewczyno nie opuszczaj tego bloga! błagam Cię! *klęka* weź dodawaj rozdziały! genialna historia! ^_^ musisz tutaj częściej publikować! naprawdę, dziewczyno błagam Cię...

    OdpowiedzUsuń
  5. No dobra-dobra... Ale gdzie rozdział? Naprawdę, genialna fabuła, kontynuuj to kobieto! Czekam na rozdział piąty!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, wpadasz tu jeszcze? :'(

    Juvia L. to ja jak coś 😂

    OdpowiedzUsuń